DRAFT DECREE ON ADOPTION OF THE LAW OF UKRAINE ON INTRODUCTION OF AMENDMENTS TO ARTICLE 57 OF THE LAW OF UKRAINE “ON CONSTITUTIONAL COURT OF UKRAINE AS A WHOLE”
Номер, дата реєстрації: | 1021/П1 від 24.09.2004 |
Сесія реєстрації: | 6 сесія IV скликання |
Суб’єкт законодавчої ініціативи: | Народний депутат України |
Ініціатор(и) законопроекту: | Черновецький Л.М. IV скликання |
Авторський колектив | |
Головний комітет: | Комітет з питань правової політики |
Текст законопроекту та супровідні документи: |
Проект Постанови 24.09.2004 |
Документи, пов’язані із роботою: |
Проходження законопроекту
Останній стан: | Відхилено та знято з розгляду |
Останній етап проходження: | Знято з розгляду (08.02.2006) |
Зв’язані законопроекти
Номер реєстрацiї | 1021 |
Дата реєстрацiї | 16.05.2002 |
Назва законопроекту | Проект Закону про внесення змін до статті 57 Закону України “Про Конституційний Суд України” |
Пояснювальна записка
до проекту Постанови Верховної Ради України „Про прийняття Закону України „Про внесення змін до статті 57 Закону України „Про Конституційний Суд України” у цілому”
1. Обґрунтування необхідності прийняття Постанови
Діючий Закон України „Про Конституційний Суд України” не регламентує терміни винесення Конституційним Судом України ухвали про відкриття конституційного провадження на підставі подання або конституційного звернення, що в певній мірі не сприяє чіткій роботі Конституційного Суду України.
За таких обставин статтю 57 доцільно викласти у доопрацьованій редакції. Саме така редакція запропонована проектом Закону України „Про внесення змін до статті 57 закону України „Про Конституційний Суд України”, поданим 16 травня 2002 року народними депутатами Ткаченком О.М., Парубком О.Н. та Пузаковим В.Т. (реєстраційний № 1021).
Зазначена норма визначає час, протягом якого Конституційний Суд України повинен винести рішення щодо відкриття конституційного провадження у справі.
Таким чином, з’являється можливість практичного вирішення проблеми чіткого обмовлення строків розгляду справ за конституційними поданнями або конституційними зверненнями.
2. Мета та завдання запропонованого проекту Постанови
Метою проекту Постанови є якомога швидше прийняття важливого Закону, удосконалення законодавства про Конституційний Суд України. Законопроект більш ніж два роки знаходиться у Верховній Раді, рік тому прийнятий у першому слуханні. Зволікати з його прийняттям у цілому не можна, це шкодить виконанню Конституційним Судом своїх обов’язків, передбачених Конституцією України.
3. Загальна характеристика та основні положення проекту Закону
Постанова містить у собі положення про прийняття зазначеного Закону у цілому.
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Зазначені правовідносини врегульовані Законом України „Про Конституційний Суд України”.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття запропонованого Закону не викличе додаткових видатків з Державного бюджету України.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону
Прийняття Закону матиме лише позитивні наслідки, тому що цивілізована і справедлива норма права завжди сприяє розвитку права, є ще одним кроком для розбудови правової держави.
постанова
Верховної Ради України
„Про прийняття Закону України „Про внесення змін до статті 57 Закону України „Про Конституційний Суд України” у цілому”
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
Прийняти Закон України „Про внесення змін до статті 57 Закону України „Про Конституційний Суд України” (реєстраційний № 1021 від 16.05.2002), поданий народними депутатами Ткаченком О.М., Парубком О.Н. та Пузаковим В.Т., у цілому”
Проект
Внесений народним депутатом України
Л.М.Черновецьким (в/о 212)