ЗАБОРОНА НА В'ЇЗД ВАНТАЖНОГО ТРАНСПОРТУ ДО КИЄВА


Я пишаюся тим, що зробив у цьому напрямі!

Реалізовано

Заборона обмежувала в'їзд до Києва транзитного транспорту вантажопідйомністю понад 2,5 тонни, а також рух вантажівок певними вулицями в години пік: з 7:00 до 10:00 та з 16:00 до 20:00. А також забороняла в'їзд вантажівок вагою понад 3,5 тонн в центр столиці, проте дозволяла в'їжджати вантажному транспорту, який перевозив вантаж, що швидко псується, з 20:00 до 7:00 годин. 

У 2007 році було ухвалено рішення внести зміни до розпорядження – збільшити максимальну масу вантажівок, яким дозволялося в'їжджати до центру Києва та збільшити дозволену вантажопідйомність транзитного вантажного транспорту з 2,5 до 3,5 тонн. 

Ми обмежили з 1 червня 2008 року проїзд великовантажних автомобілів вулицями Києва для того, щоб знизити кількість заторів та зменшити аварійність на дорогах столиці. І вже за місяць отримали помітні результати: кількість ДТП за участю вантажівок знизилася на 15 %. 

Обмежили проїзд великовантажних автомобілів вулицями Києва. Кількість ДТП за участю вантажівок знизилася на 15%. 

Київ, як і будь-який мегаполіс, страждає від вихлопних газів. А це не просто негативний вплив на екологію міста, це ще й заподіяння шкоди здоров'ю мільйонів киян. Приймаючи рішення про обмеження в'їзду вантажного транспорту до Києва, я замислювався і над тим, що щодня вулицями столиці проїжджають близько 12–13 тисяч величезних машин, внаслідок чого вихлопними газами дихають не власники компаній-автоперевізників, а ми з вами, наші діти та онуки … 

З 1 червня відповідно до розпорядження КМДА введені обмеження на в'їзд до столиці великовантажного транспорту загальною масою понад 4,5 тонн з 7:00 до 20:00. З цього моменту вантажівкам у годину пік взагалі заборонявся в'їзд до міста. З 10:00 до 17:00 в'їзд дозволявся лише великовантажним авто з позначкою TIR. 

Однак моя ініціатива викликала низку невдоволень з боку Асоціації міжнародних перевізників, і у вересні 2008 року Антимонопольний комітет визнав незаконним це рішення. І це незважаючи на те, що ми щодня отримували дзвінки киян до кол-центру, які підтримували нововведення. 

Також кожен водій київського автобуса (громадського транспорту) збирав інформацію про те, наскільки поліпшилась ситуація на дорогах. Ці спостереження показали: лише з 1 червня 2008 року, тобто з моменту запровадження обмежень на в'їзд вантажівок до міста, нам вдалося на 10 % збільшити регулярність прибуття міського транспорту (автобусів та тролейбусів) на зупинки. Також на 50 тисяч гривень збільшився прибуток, люди почали довіряти громадському транспорту. До 20 % знизилася кількість заторів та ДТП, особливо на мостах та площах, де раніше постійно створювали пробки саме вантажівки. 

Поліпшилась ситуація на дорогах: нам вдалося на 10 % збільшити регулярність прибуття міського транспорту на зупинки, на 50 тисяч гривень збільшився прибуток, до 20 % знизилася кількість заторів та ДТП.

Повернутися до проектів