КИЇВСЬКА МІСЬКА ЕЛЕКТРИЧКА


З моменту запуску міської електрички щодня цим видом транспорту користувалися в середньому від 6,5 тисяч до 8 тисяч киян на добу. А пасажиропотік за рік становив близько 1,6 мільйона людей.

Реалізовано

Одним із головних завдань для мене на посаді мера було завдання, аби кияни їздили на транспорті європейського рівня.

Так виникла ідея будівництва київської міської електрички, яка зможе полегшити життя киян, які мешкають у районах, віддалених від метро та інших видів громадського транспорту.

Ми довго йшли до цього, і нарешті 2 вересня 2009 року відкрилася київська міська електричка із 15 станціями, замкнутими у кільце, довжиною 50,5 кілометрів. Час проїзду кільця становить близько 1 години 30 хвилин.

Тепер мешканці лівого берега, які мешкають у районах без метро, ​​могли скористатися міською електричкою і легко доїхати в потрібну точку Києва.

Схема лінії київської міської електрички та зупинок була такою.

1. Зупинний пункт Північна (ст. Київ-Пасажирський)

2. Зупинний пункт Видубичі

3. Зупинний пункт Лівий Берег

4. Станція Дарниця

5. Зупинний пункт Лівобережна

6. Зупинний пункт Троєщина

7. Зупинний пункт Троєщина-2

8. Станція Київ-Петрівка

9. Зупинний пункт Зеніт

10. Зупинний пункт Вишгородська

11. Зупинний пункт Сирець

12. Зупинний пункт Рубежівський

13. Станція Борщагівка

14. Станція Київ-Волинський

15. Зупинний пункт Караваєві Дачі

Здебільшого міська електричка працює лише у годину пік.

У будні дні виконується 66 рейсів (по 33 у кожному напрямку), у вихідні дні число рейсів приблизно вдвічі менше.

Декілька рейсів укорочені та прямують лише до (від) станцій Борщагівка або Київ-Волинський. У будні інтервал між відправленнями електрички становить 21 хвилину, у вихідні – 42 хвилини.

Для зручності інформування киян про розклад міської електрички його розмістили на офіційному сайті Південно-Західної залізниці разом із розкладом звичайних електропоїздів.

Також був створений окремий сайт міської електрички, де постійно оновлювався актуальний інтерактивний розклад руху міської електрички.

Після запуску першої черги на лінії працювали два потяги моделі ЕПЛ9Т. Один із них був модернізований – сидіння розташовані вздовж бортів, як у вагонах метрополітену. Згодом на лінії, крім модернізованого ЕПЛ9Т, стали з'являтися звичайні потяги інших моделей – ЕД9М та ЕР9М.

Повернутися до проектів