За моєю ініціативою була створена Служба допомоги мера киянам «Call-центр 051» для забезпечення безпосереднього зворотного зв'язку з мешканцями Києва. Сюди за два роки надійшло понад 2 мільйони дзвінків від мешканців столиці зі скаргами та пропозиціями. І більш як на 90 % нам вдавалося оперативно вирішувати ці проблеми. Хоча більшість питань здебільшого мали вирішуватися на районному рівні. Але я поставив звернення киян щодо житлово-комунальних питань під свій особистий контроль і міг вжити необхідних заходів.
Кожен киянин, зателефонувавши туди, міг розраховувати на негайне вирішення своїх проблем: чи то вимагання у нього грошей з боку комунальних служб, чи необхідність проведення всіляких ремонтів, прибирання прибудинкових територій тощо. Ви і сьогодні можете запитати будь-якого киянина, куди від дзвонив, коли у нього виникали проблеми. І відповідь буде практично однакова: «У кол-центр допомоги мера киянам 15-51!»
Я радий тому, що багато киян змогли вирішити свої проблеми, зателефонувавши до кол-центру, і що зараз він продовжує роботу на благо столиці та її мешканців!
Важливим було те, що люди довіряли цій службі загалом і мені зокрема. Вони знали, що, звернувшись телефоном 15-51, можна вирішити будь-яку проблему, і головне, без хабарів, знайомств, абсолютно безкоштовно!
Я щиро пишаюся цим проектом!